yvsz bende polikistik var ama 3 yıl önce ilk bebeğimden önce çekilmiştim lekelenme gelip bitmişti onun üste 3 gebelik 3 kürtaj bi ölü doğum geçirdim son kürtajın 5 Ay önce oldu ondan mı bilmiyorum nasıl duracak hiç bilmiyorum bi aperasyon daha var haftaya