Bikbi06 sağlıkla gelsin de inan geçiyor hamileligini doya doya yaşa derim ben inan çok güzel bisey insan bi an önce doğurmak istiyor evet ama karnında hareketlerini hissetmek karnını okşamak gün boyu konuşmak ap ayrı bi duygu 1 yaşında benim kızım özlüyorum o günleri çalışıyordum hareket ettigi an herşeyi bırakıp işi düşünmeden kızımla konuşuyordum çünkü duyuyorlar hissediyorlar bizi