Kızlar merhaba ben dün gece tam 20 haftalık oldum ve gece vcye gittiğim acayip kırmızı bir kan geldi ama nokta nokta resmen bu zamana kadar böyle bişey yaşamadım napacağımı bilemedim doktora gittim ultrason felan yaptı normal dedi birde aşağıda muayne etti ama şuanda da adet olcakmışımda olamıyormuşum gibi aşşağı tarafımda ağrım var normal mi sizce ilk gebeliğim ve herşeye tereddüt ediyorum.