Kabızlıktan dolayı geçen ay makat çatlağı olmuştu kayısı kompostosu osmolak şurup günde fito krem kantoron yağı sıcak su hepsini yaptım sonra geçti 2 seferdir yine kabızım ama cam çıkarır gibi acıdı aynayla baktık nohut kadar pembe bi şişlik var internetten baktım basur diyor nasıl geçer bu yaşayan var mı doğumda sıkıntı yapar mı 35 hafta hamileyim 😣😣 yardım lütfeeeeen çok pimpirikliyim bi de şuan fenayım