SERNUR aselelif06 kızım olsa kesinlikle Asel Mina olacaktı ❤️ ama kısmet değilmiş şimdilik oglum olacak 🙈 adıyla yaşasın prenses rabbim saglıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 ❤️
FatosEngin Mutlulu19-25 Ecrin kızımın adı olacak inşallah 🙏 anlamı Allah’ın hediyesi uzun süre sonra kendiliğimden hamile kaldığım için bu ismi seçtik