ebru05 merhaba bugun kesem gözüktü 5+4 , doktora geç gittiğm için tahlil verdim ama bakamadı ben e nabız dan baktım bazı değeler böyle çıkmış sanırım enfeksiyon , bebeğin sağlıgına zarar verirmi düşük olurmu yani