Merhaba arkadaşlar. Hiç kimseyle konuşamadığım için sizinle paylaşmak istedim. İlk önce hamile annelerimizden özür dilerim hikayem için,sizi telaşlandırdıysam affedin. 2020 eylül ayında kızımı kucağıma alacaktım ama nasip olmadı😔35 hafta 5günümüzde bebeğim nedensiz bir şekilde suyum geldi, sancım tutdu ve beni terk etdi😔kızım ölmeden önceki gece karnımda qarip bir ağrı hissetdim, kızım karnımın sağ tarafına toplanmış ve öylece durmuşdu. Kızım gideli 4ay oldu ama ben hala kendimi affedemiyorum, yavrum acı çekerken ben hiç bişey yapmamıştım😔yaşadığım acının tarifi yok inanın. Şimdi 10hafta 2günlük hamileyim, kendimi o kadar günahkar hissediyorum ki, bebeğimin bu defa da gitmemesi için Allaha dua edemiyorum. Siz siz olun een ufak bir şey de bile durmayın hemen doktorunuzu arayın😔 Uzun oldu biraz, mazur görün🙏🏻