Bicicekbibocek ahh valla benimde aynı sorunum var aynı dertten müzdaribim ve ne yaptıysam ne kullandıysam geçmedi en iyi uzman doktora demologlara güzellik uzmanlarına gittim fiyatı 1.000 tl ye yakın olan özel kremlerden aldım kesin çözüm dediler şöyle böyle ama yok işe yaramadı yani genetik ırsiyse hiç bi şekilde geçmiyor maalesef doğal yöntemlerde denedim salatalık kahve karbonat maskesi patates vs ….. neler neler benimde çok mor gören bazen hastamısın çok soluksun falan diyor insansın morali bozuluyor hep kapatıcı fontoten kullanıyordum ama onlarda geçici yani çözüm değil artık uğraşmayı bıraktım o yüzden bana da göz altı ışık dolgusu dediler valla zengin olsam param olsaydı belki iyi bir yere yaptırırdım ama bu şekilde yaptırmam mümkün değil riski göze alamıyorum 🙄