İyi akşamlar kızlar bugün çatlatma iğnesi vuruldum akşam da dişlerim için hekime gittim doktorm diyor acilen 20 liklerin çekilmesi lazım antibiyotik kullanman lazım diye napacam bilmiyorum kadın doğum doktoruma yazdım henüz cevap vermedi napacam bilmiyorum ya hamile kalırsam bu ay bebeğe zararı olur mu