Geçtiğimiz hafta vajinal enfeksiyon yüzünden mixovul vermişti doktorum. Ben fitil kullanamayacağımı söylediğim halde dört gündür kullanmak durumunda kaldım bebeğime bir zararı olmasın diye. Bugün bi gittim kan var akıntımda. Acil kadın doğum uzmanına gittik kendi doktoruma gidemedim il dışındaydık. Doktorun bana söylediği biz gebelikte fitili uzun süre önermiyoruz keşke doktorunuz size tek doz önerseydi. Fitilden kaynaklı olmuş olabilir kanama dedi. Çok şükür Rahim içi kanama görmediği için Progestan başlamadı. Ama böyle bir durum olma ihtimali varsa bu doktorlar neden veriyor bu ilacı. İlacın içeriğinde gebeliğin ilk üç ayında kullanılmaz yazdığı halde kullandırttı bana. Kendi doktoruma ben nasıl güveneceğim şimdi? Fitili dört doz kullandıktan sonra kanama yaşayınca bu doktor bıraktırdı. Diğer doktor kullan diyor.