nida50 hilal-a ayakta çok kalmış ya da yorulmuşsanız normal bu haftalarda. Çok fazla oluyorsa ya da çok uzun sürüyorsa doktorunuzla görüşün. Her gebenin durumu kendine özel, o yüzden doktorunuza danışmak daha iyi olabilir. 🤗