Dolunaayy Merhabalar 18 haftalık hamileyim 2 tane köpeğim var. Doğum yaptıktan sonra da bakmaya devam edeceğim evde birlikte yaşıyoruz. Çocuğu olan anneler alıştırma sürenizi ve yaşadıklarınızı merak ediyorum.
Gigy Dolunaayy bence bebek ve köpekli aileler olarak çok şanslıyız ,biz de heyecanla bekliyoruz🤭23.haftadayız
91ARIN91ASK Dolunaayy 36 haftalık hamileyim ve köpeğim var doktorumuz evde köpeğim var dediğim de ay ne kadar güzel bişey dedi biz köpeğimizi başka birine asla veremeyiz emanet bile olsa edemeyiz çok düşkünüm ben oğlum doğduğunda Ablalık yapar kardeş kardeş geçinirler
Dmlbrk22 Dolunaayy bizim de bir köpeğimiz var ve 30 haftalık hamileyim. Herkes bebek olunca verirsiniz o köpeği diyor ama asla böyle birşey yapamam. O benim kızım❤️ oğlumla kardeş kardeş büyüyüp gidecekler inşallah 🙏
Mel05 Dolunaayy bende 14 hafdaliğim bende 6 yaşinda bir köpek oğlum var evde kuşlar var bahcede besledim kediler var. Gecen gunu aile hekimim köpeğime fazla yaklaşma felan dedi. Bende onun aşıları tam.ve bdnim oğlum gibi dedim. Kim ne derse desin bir kulağimdan girer oburunden cikar. Ben bebeğimin şanslı olduğunu bile duşunuyorum kopegimle oyniyabilcek o sevgiyle buyuycek.
Gigy 91ARIN91ASK nasıl verilir biz bakanlar anlarız bir tek bunu bence 😊ay sizin yaklaşmış maşallah 🧿🤰🤰sağlıcakla gelsin minişler,bebişlerimizin en güzel dostları olacak
91ARIN91ASK Gigy evet ablası biraz kıskanç şu an pek istemiyor gibi ama doğunca sever 5 yaşında benim kızım bebekti bana baya alışık paylaşmayı sevmiyor hiç
Gigy Dmlbrk22 Ah şu insanlar 2 tkez kaybım olmuştu ,köpekten ver onu diyenler oldu ,nasıl bir dusuncedeler bazen anlamıyorum 😁anlamak istemiyorum da ,çocuktan farkı yok ki 💙
Dmlbrk22 Gigy köpek beslemeyen bir insana onun sevgisini anlatmak çok zor canım. Ben doğum için memlekete geldim köpeğimi evde babamızla bıraktım. O evden çıkarken köpeğimi bırakmak zorunda kaldım diye ağlaya ağlaya öldüm. Şimdi hergün eşim görüntülü arayıp gösteriyor öyle seviyorum ❤️
Gigy 91ARIN91ASK bizimki de ə yıl bitecek aşırı düşkün bana paylaşmaz eşimden bile ,ama umidim var sevecektir kardeşini de 🤭
Dolunaayy Ben asla vazgeçemem onlardan bana da çok ver bakılmaz bebeğe zarar gelir vs. diyenler çok oluyor ama dinlemiyorum evladım olacak diye evlat yerine koyduğum senelerdir baktığım canlarımdan vazgeçemem
aasihan 2 kedim 1 köpeğim var. Onlar evlattı, şimdi kardeşleri oluyor 4 çocuklu anne oluyorum! şükürler olsunki onlarla büyüyecek🤲🏼