Merhaba hanımlar ;
ilk gebeliğimde lansinoh krem almıştm ama çok fayda etmemişti açıkcası kısmetse 8 şubatta 2. Sezeryanım olacak göğüs uçlarım şimdiden kuru ve acıyo göüs ucu sizin kulllandığınız yada önereceğiniz ürünler var mıdır? Yada siz neler aldınz