Selam anneler , bugün ki kontrolümde bebeğim 38. Haftada 3200 kilo da olduğu ortaya çıktı. Bugün normalde 36+1 im. Sıkıntı olur mu dedim yok dedi ama dikkat etmem gerektiğini söyledi normal doğum istiyorsan dedi . Aklım çok takıldı normal mi acaba böyle durumlar bilen var mı ?