32+ 4 haftalık gebeyim . Bu hafta doktora gıttıgımde kontrol esnasında oğlumuzun bir böbreğinde şişlik oldugunu söyledi doktorumuz. Bu kendiliğinden de geçebilir doğdugunda mudahale de etmek gerekebilir dedi. Takip edicez ddi. Boyle bir durum yaşayan var mı acaba ?