Kızlar 10 haftalık hamileyim bi iki gündür sarımsı yelimsi akıntım sık gelmeye başladı cekiniyorım ya siz nasıl çözüm buldunuz test yaptırdım ureaplasma cıktı.doktor 3 aydan sonra tedavi edicez dedi kurtulanlar oldu mu korktum biraz düşük vs olur mu diye