Ben 39+3 üm arada adet sancıları özellikle akşamları aşağı doğru batmalar bıçak saplanmasi gibi şeyler oluyor şimdilik bu kadar..🤗merdiven inip çıktım bıktım topta zıpliyorum adaçayı hurma tüketiyorum bakalım kendiliginden gelsin biiznillah kuzuşum🍒 bu yaptıklarım suni verilse de kolaylık saglar mı acaba hızlandırır mi