GAda canım beyaz ekmeği pirinci tatlıyı ve şekerli meyveleri kes ( kivi yeşil elma ve armut yiyebilirsin) kızartmayı kes, hamurişini kes, kahvaltıda haşlanmış yumurta ye sahanda yerine. et türlerini ızgara şeklinde ye öğlen yesen daha iyi olur akşam da sebze yemekleri tercih et yanına bulgur pilavı falan olabilir, üç ana üç ara öğün yap ara öğünlerde meyve yoğurt süt ve kuruyemiş tüketebilirsin ( ben sütü ve yoğurdu da yarım yağlı tüketiyorum) şimdilik aklıma bunlar geliyor ama yine de diyetisyene danışmanda fayda var herkesin bünyesi farklı bana dahiliye doktorum bunları demişti