Ay kızlar 39 hafta oldum. Ikinci gebeligim. 1. Si 39+4 de doğdu. Ama bunda ne gelen var ne giden. Çektiğim sancılar cabası tabi. 2 haftadır sancı baskı kasılma hepsi var. Ama açılma yok birde normal doğum. Kızım da 4 saatte doğum yaptım ne kesik ne dikiş hiç bişey yoktu. Ama bunda gelen de yok giden de herşeyi geçtim. Açılma bile yok. Kızım da 2 cm açıklık ile 2 hafta gezdim. Bunda hiç tik yok. Ne yaptiysam ııhhh olmuyor. Buda kız birde ikinci doğum erken ve daha çabuk olur diyorlar. Ama yok yani burdayım sürekli okuyorum millet doğurdu çatır çatır. Suyu gelen sancısı gelen ama benim yok ya. Benim gibi olan var mi. Çünkü artık bu sancıları çekmek istemiyorum. Geceleri uykusuzum. Yatamiyorum otiramiyorum. Kalkamiyorum ev temizliğini bile annemgil yaptı. Kişisel temizlik kuaför e gidip halledildi ama birtek çocuk eksik 😢😢