Merhabalar sevgili anne adayları ve anneler
Bugün itibariyle 38. Haftamıza girmiş bulunmaktayız. Ve ben kızımı çok özledim bir an önce gelsin onu kollarimda istiyorum. Sancı nin gelmesi açılmanın sağlanması için neler yapılmalı. Günde kaç defa yapılmalı tecrübeli olanlarimiz varsa yardımcı olur musunuz