TubaUzar Esilamm 28. Haftamda gittiğimde henüz dönmemişti 32 de gittiğimde dönmüştü canım o zaman beride doğum pozisyonunda 🙂
Zeze03 Esilamm bnm 34 de dönmüş hatta fazla aşağıda du an bol bol dinlen dedi daha 36 yız çok ağrı oluyor kasıkta 😒
mom44 Esilamm evet yaa o gün zaten anladım ağrım çoktu göbeğimde düştü doktor yatıtalım dedi istemedm iyiki de istemedm son 5 gün ama grlmeye niyeti yok gibi :-)
Gokhangurbet58 31+5 haftalik hamileyim dun kontrole gittim ve bebegimin kafası yukarida poposu asagida dedi doktor acebe ne zaman doncek doner mi yada 😑
Mhk Haftanın içindeyim hala doğum pozisyonunu almış değil popo tamamen doğum kanalında oturyor öyle rahat sanırım dönmeye niyeti yok gibi 😀