Pelin_su Kızlar acil bakarmısınız normalde bugün 9 haftalık olmuştum ama doktora gittiğimde 8.5 günde gelişimi durmuş dedi kese bozulması falan hiç birşey yok belirti falan da olmadı inanamadım böyle olup daha sonra kalp atışı duyan varmı lütfen yardım edin
Tubafysal Benim 6 kaybım var ilk 4ünde bayağı beklememize rağmen kalp atışı olması son iki hamileliğimde 8+5 de kalbi durmuş ve kaybettik kürtaj oldum şimdi 7.gebeliğin ve bugün 8+5 günlüğüz Korkmuyor değilim ama salı günü randevum heyecanla bekliyorum
Pnrss06 Tubafysal bukadar düşügün sebebini arastırdınızmı ne cıktı.Kan pıhtılaşmasımı var.Bendede kan pıhtılaşması var ve cok korkuyorum
Tubafysal Benimkilerde de kesede bir bozukluk olmamıştı ama ni kaç dedfa daha kontrol edildi ertesi gün araştırma hastanesine gittim orda da kontrol edildi kalp atışı yoktu sonrasında kürtaj oldum
Tubafysal Pnrss06 evet kan pıhtılaşması var iğne kullandım son 3 gebelikte ama yine kaybettim şimdi günde 2 iğne kullanıyorum doktorum iğneleri koruyuculuğu 12 saat dedi o yüzden kaybetmiş olabilirim son iki bebeğimi bir de korku endişe tarzı duygular bebeği çok etkileyip kalbinin durmasına sebep oluyormuş