Merhabalar 17 haftalık hamileyim salı günü kasılma ve sancıdan dolayı hastaneye gittiğimde rahim ağzı boyunda yetmezlik olduğunu öğrendim iğne ve ilaç tedavisine başlayıp evde dinlenmem gerektiği söyledi doktorum. Ilaçları ve iğne olup rahim boyu uzayan oldu mu ? Ve iğne ağrısı 3gündür geçmedi.😔