maybeoneday Kiraz çekirdeği patiği, yastığı ve kemeri oluyor araştırdığıma göre gaz sancısına iyi geliyormuş peki hangisini almak mantikli olur patik ağır geliyormuş ve ayağından çıkarabiliyormuş
ssuleeyuce maybeoneday bende kemeri ve patigi var. 2 bucuk yil once oglum icin almistim. Yaz cocugu olunca pek kullanmadik. Ama kemer daha mantikli daha rahat kullanabilirsiniz. Patikler agir kaliyor ayaklarini oynamatadigi icin bu ondada sikinti yapabilir. Kemer daha rahat ve daha kullanisli. Ve gobeginin uzerine denk gelcegi icin daha etlili olur.
Meriwa maybeoneday kiraz çekirdeği torbası vardı kullandım yeri geldi karnına ayaklarına sırtına koydum en mantıklısı torba olan sizin yastık diye tabir ettiğiniz ben cok aktif kullandım cok da işime yaradı tavsiye ederim cnm
Zdk maybeoneday ben ebebekten baykuş şeklinde olan yastığı aldım. Henüz bebek doğmadı kendim kullanıyorum güzel birşey ☺️
Kbra003 Ben kemerini almayı dusunuyrm cnm patiği çıkarabiliyo ama kemeri çıkaramaz daha kullanışlı olur diye dusunuyrm