Ben 8+5 hamileyim . Bir kaç gündür aşırı bel ağrım var bu gün iyice arttı ne kalkabiliyorum ne oturabiliyorum aşırı çok benim bel fitigim var yakı yapistirmak istiyorum bı zararı olurmu . Mesai sattı dışı olduğu için doktorum mesajları aramaları görmüyor . Sizce bı sorun olurmu