17.haftalık gebeliğimde kısa süreli ağrısız kanamam oldu doktor plesenta altında kanama var dedi. Bol bol istirahat etmem gerekiyormuş. Başka bir doktor da plasenta previa teşhisi koydu. Şu an 18.haftam bitiyor Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Gebeliğniz nasıl devam etti hep yatmak zorunda mı kaldınız yoksa bir zaman sonra geçti mi tehlikeniz. Benimle yaşadıklarınızı paylaşırsanız sevinirim.