Buseniz Hllemrgks ilk kızım Elif naz doğacak olanda kızım da Ecem naz olcak inşallah aralarında yaş farkı çok olmadığı için ikiz gibi olsun istedik 😊
Hllemrgks ElifKarata ben nil ismini begeniyorum esim asya diyor tek isim vermek istiyorum ama nil tek cook kisa gibi geliyo bilmiyorum cok kararsizim🤷♀️
Hllemrgks Cigdem91 arkadasimin kizi 1 yasina basicak adi zeynep alya 😊 bizde esimle nil ismine alistik ama bana tek ve kisa gibi geliyor yanina isra mi yakisir sare mi acaba esime sormadim dahaca 🙈
Hllemrgks bgm96 esimle bu konularda cok anlasamiyoruz cok secici belkide iki isme bile ikna edemicem 😄
Esrahalil Hllemrgks 💕eylül😘 olcak inşallah 💞💞ççünkü kızımın yakışılı babasıyla eylül ayında evlendik💞💞😘