mom24 ben de size katılıyorum oğlum 2 yaşında losyon vs almadim..Mart ayında doğdu 3-4 aylıkken tam sıcak zamanlarri hergun dus aldırdım her banyoda şampuan sürmedim kafasına. Banyo sonrası varsa kulak temizliği yaptım dönemsel olarak da karnina bacaklarına vs bazen kantaron bazen zeytinyağı sürdüm yetti de arttı. Bir köpük sampuan - ki köpük olması şart değil ama benim çok hoşuma gidiyor ☺️ -yeterli Bence