Benim ilk 3 ay hamileliğimin diş ağrısından yana en kötü zamanlariydi. 3 ayı doldurduktan sonra çektirdim rahatladım. O dönemde belki 3 4 kutu antibiyotik kullandım geçiyordu ama bir hafta sonra en başa dönüyordu. Allah yardımcınız olsun doktor kontrolünde kullanabilirsiniz antibiyotik