ozlemyas 22+1 haftalığım doktor sıvının fazla oldugunu ve tatlıyı kesmem gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan sonradan düzelen oldumu cok tedirginim ?
Ecem1818 ozlemyas evet ilk bebekte bir muayenede benimde öyleydi suyun artmış baklava böreğemi yüklendin dedi 😂 aynen de öyleydi çok yemiştim gezmeler filan sonra dikkat ettim havuç yedim suyu düzenliyor dediler sonraki ay normaldi
WmonallissA ozlemyas benimde üst sınırda çıktı, şeker yüklemesi yaptırdım oda düşük çıktı yani şeker çıkmadı, bende de karnında sertleşme olmaya başladı ara ara çok tedirgin oluyorum, pazartesi doktora soracağım, inşallah bir şey çıkmaz kuzucuklarda🙏🏻🙏🏻
Neslihan1903 ozlemyas benim sıvım çık değil ama bu gidişatı durdurmazsan canım şekerin çok çıkar ve insüline başlaman gerekir ben tatlıdan nefret etmeme rağmen gebeliğin başından beri şekerim çıktı insüline başladım sende tatlıyı hamur işini beyaz ekmeği bırak bebeğe faydalı olan şeyleri ye çok tatlı olan meyveleride azlar düzelir Allah’ın izniyle
gamzosgamzos Evet benim fazlaydi doguma kadar hemde 22.haftada belli olmustu ama benim gebelik sekerim cikti seker yukleme zamaninda yaptirin muhakkak
Ada34 gamzosgamzos peki su fazlalığı ile kaçıncı haftada doğurdunuz? Bnmde suyum fazlaymış doktor erken sancın gelebilir dedi tedirginim😐
Ada34 gamzosgamzos birde şey sormak istiyorum beneğiniz karnınızda toplanma yapıyormuydu bazen karnımımdan çıkacak gibi oluyor bgnde oldu doktor gel bakalım dedi 30. Haftamdayım sancı çıkmadı nst de şükür ama karnımda çok geriniyo sertleşiyo bazen🤔
gamzosgamzos Ada34 evet canım ozellikle sol tarafima toplanip o kadar geriliyorduki canım acıyordu ☺ doguma kadar cok tekrarladı ozellikle en cok 27 ila 32 hafta arası cok yapiyordu
ozlemyas Tesekkurler kizlar 🙏🏻 İnternette cok kotu seyler yaziyordu moralim bozuldu😔 Saglikla kucagimiza alalim insallah 🤲🏻
Ada34 gamzosgamzos banada eczacı senin erken başlamış falan dedi arkadaşlarım biz yaşamadık öyle birşey deyince korktum 😐 çok teşekkür ederim ☺️
gamzosgamzos Ada34 korkma canım bak doktorada gitmissin Allahın izniyle bir sıkıntı olmaz iste annelik herseyi takip korkuyoruz 🤦♀️
ozlemyas WmonallissA Amin canım insallah saglikla kucagimiza aliriz 🤲🏻 Sekerden degilse neden oluyomuş peki ?
ozlemyas Neslihan1903 Amin canim insallah bende bi okadar tatlıya düşkünüm ama yapcak bir şey yok bugun sondu kendimi zorlicam yeter ki bebişler saglikli olsun🤲🏻
WmonallissA ozlemyas bebeğin midesi olması gerekenden biraz küçük göründü, sıvı yurup yutmadığını takip edecek, bebek sıvı yutmayıncada su fazlalığı oluyormuş