Meralrabiamhmt Hanımlar asırı kız bebek hastası olarak bugun cınsıyet ogrenmede doktorum kızınız olacak dedı cok sevındım ılk bebısım hayırlı saglıklı evlat olsun ınsallah sızler nasılsınız kız annelerı maksat sohbet muhabbet ❤️🤭😍🤲🏻♥️🌺🌹😘🌼😉
[silindi] Meralrabiamhmt erkek analarııııı gelin biz de sayımızı bilelim bacılarım 😂😂❤️❤️ Maşallah canım postuna böyle bir şakayla giriş yapayım dedim ❤️❤️ Ben kız anasıydım mayıstan sonra erkek anası da olacağım inşAllah 💙💙 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🤲
Minnosunannesiii Meralrabiamhmt bi prenseste benden gözünü açacak şooo hayata 😂 ahhh bir açsaaaa vakit dolsaa 🤣
Duygus97 Meralrabiamhmt cennet çiçeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🤲 kız annesi olmayı hayal etmek bile çok güzel kim bilir yaşarken ne kadar mutlu olucammm 🙈😇😍
Meralrabiamhmt [silindi] 😂😂😂bende bunu dogurmadan 2. Yı ıstıyorum sırf cınsıyettekı heyecanı yasamak ıcın rabbım ısteyen herkese nasıp etsin inşallah Cook guzel bır duygu ♥️♥️🌹🌺
Minnosunannesiii Meralrabiamhmt evet ilk ama hep birşeyler oluyor düşüyorum kolumu çatlatıyorum Cavidan geçirdim bi kere daha düştüm kanamam oldu ayy bi doğsaydı kazasız belasız
Meralrabiamhmt [silindi] hayırlı saglıklı evlatlar olsun ınsallah🤲🏻🤲🏻 cınsıyet cok onemlı degıl ama insan iki heyecanıda yasamak istiyor😊♥️🤭😍😂
Meralrabiamhmt Minnosunannesiii ayy canm benım rabbım kazadan beladan uzak etsın ınsallah bu donemler hep ust uste yasanan olumsuzluklar oluyor cok dıkkat edın ınsallah rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🌺🌹
Buseylmz Bir prenses annesi de benim 🤰🏼 Gözüm yolda gönlüm evladımdaaaa yaa kendinden gel yada bir tekme yollaaaa😂
Meralrabiamhmt Buseylmz bende daha hıcbır hareket hıssetmıyorum ya keske bır hareketıne de heyecanlansam🤲🏻🤲🏻😊🌺😍❤️🌹♥️
annepanda Meralrabiamhmt oooo maşsAllah.. ben ve eşimde kızımiz olsun istiyorduk ve nasip oldu. Minnos minnoş buyutcez insAllahh. 😍👸
Meralrabiamhmt annepanda ınsallah yaa bnm esımde en basından ısmını bıle koymustu Asya olsun dıye erkek ısmı bıle dusunmedık ınanabılıyo musun 🤭🤭demekki anne babalar hıssedıyomus❤️😍😂
Buseylmz Minnosunannesiii hiç sorma ya 😂 bazen o kadar hareketli ki kuzuşum ama bazen de tık yok sabahtan akşama kadar bu türküyü söylüyorum 😂
annepanda Meralrabiamhmt ben ilk bebegimi kaybettim erkekti. Ruyamda ismini koymustum. Bu bızdıga hamile kalinca yine ruyamda kucagimda erkek bebek gördüm. Esim dedi ki erkek doğurmakta ısrarcısin yani. 😁 Bizde en basinda elif asya yada zeynep dusunuyorduk. Babamiz bastan kararlastirmisti. Simdi Zeynep Balım da netleştık.. bal kupümuz gelsinn hayirlisiylada yiyelimm.. 🤭🤭