Selam anneler. Ben zıbın ve pijamaları 0-3 ay aldım. Tulum almadım henüz, bez zıbın vs giydirince tulum küçük gelmez mi 0-3 ay alırsam. 3 6 ay mı almak lazım. 3 4 tane var bı 3 4 tane daha alsam diyorum ama ay olarak karar veremedim. Siz nasıl ayarladiniz bu isi