Ben çiğdem hocanın hastasıydim o kadar sosyal medya hayatı yaşayan doktor ki o videolar felan telefon ve kamera çekiyor diye gerçekten. Hsg çekilmek için ameliyathaneye girmiştim o diğer hemşire arkadaşlarla takipçi sohbeti yapıyordu hamile kaldım üstüne bebeğimin kalbinin durduğunu söylediğinde bile o kadar duyarsız davrandı ki ustumu giyerken daha hemşiresi ile başka bı konu hakkında gülmeye başlayan birisiydi gerçekten çok ama çok karşıyım böyle şeylere hemen değiştirdim hastane ve doktoru böyle bu zamana kadar çok doktor çok hastane gezdim verdiğim paranın karşılığını şu an tek Liv Hastanesi’nde alıyorum ve doktorum ikizler olan doktorlardan Buğra Bey 🙏 Daha hastaneye girer girmez size verilen özen ve ilgi hissediliyor şu an tekrar hamileyim çok şükür verdiğim en doğru karardır Liv hastanesi