Bim Ben ilk çocuğumda da normal kullandım. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Bebeklere açıkçası neredeyse her şey gaz yapıyor önemli olan o gazı çıkarabilmeleri ve bunu yapabilmeleri için de bağırsakların belli olgunluk kazanması gerekiyor. Kolik olanı kullanmadım bence normali iş görür ve belki de kullanmayacaksınız bile😊