Canım ben ikisini de avent aldım 1 tane cam orta boy biberon aldım ağızlığı yenidoğana uygun olan bi yine aventin emzik ucunu aldım. İlk aylar o ucu kullanırım lazım olursa, sonrasında kendi ucunu takıp devam ederim diye düşündüm. Bir de eli kolu hareketlenmeye başlayınca cam pek önermediler ağır olur düşürür diye. Sonrasını düşüneceğiz artık☺️