Merhaba, bugün tam 30 haftaya girdim. Ruhsal açıdan kendimi çok yalnız Çok çaresiz çok ilgisiz hissediyorum. Eşimi işinden dolayı pek göremiyorum ve ailesiyle yaşıyorum. Benim ailem Siirt’te ve ben İzmir’e gelin geldim. Evet ailesi beni gerçekten çok seviyor ve bende onları çok seviyorum ama ne bileyim dokunsanız ağlarım hormonlardan mıdır hiçbir fikrim yok. Ne yapacağımı şaşırdım 20 yaşındayım ve kendimi tam ev hanımı belledim yapacak hiçbir aktivitem yok uğraşacak bişeyim yok normalde ben çok enerjik çok eğlenceli bir kadındım ama son 1 aydır ne olduğunu bilmediğim bir çöküntü hissediyorum. Sizce ne yapmalıyım? 🌸