Happy mom güzel anneler merhaba,
benim güzel hamilelik serüvenim de pazartesi günü bitiyor. Bugün çatıma bakıldı ve normal doğum yapmam çok zormuş. O yüzden pazartesiye gün aldık ve sezeryan olacağım. Korku heyecan bütün duygularım karışmış durumda 😢