Kızlar selam :) bugün itibariyle 5+3 gebeyim. Dün altultrasondan gebelik kesesini (daha doğrusu keseleri gördüm) gebeliğimi reglimden 1 hafta önce içsel dürtülerimle hissettim ve kanda çıkmaya başlayınca öğrendim. İlk zamanlar çok heyecanlı ve stresliydim acaba bebeğim tutunur mu kaygısı yaşarken şimdide dün den sonra ikiz mi yoksa tek mi gebelik diye düşünür oldum. Doktorum dün progesteron testi yaptı sonucum 33 çıktı.haftaya tekrar ultrason var ama o zaman kadar doğurmazsam🙈🍀💜🧿 size de yaptılar mı? Bu değer ne anlama geliyor? Bir fikir alışverişi yapmak istedim.🙏🏻