Hayırlı akşamlar arkadaşlar..33 haftalık gebeyim dört gündür bebeğin hareketlerinde azalma hissediyordum doktora gittim nst ye bağladı orda da hareketleri az çıktı,normal ultrason da bir sıkıntı çıkmadı ..Daha önce de kayıplarım olduğu için çok endişeliyim ,aranızda böyle olan var mı ?