Senazumra Kizlar bugun ikili teste girdim normalde 1.9 veya 1.7 olmasi gerekirken 2.7 cikti ense kalinligi 3.0 yakin oldugu icin suphelendi doktor Acaba normal mi burun normal dedi
Gul76 Senazumra 1.1 benimki kan sonuclarida cikti sorun yok dedi doktor cok şükür seninkide normal cnm korkma
_hira_ Senazumra 1 haftamı sinir stres ile geçirdim bu ikili test yüzünden . Siz yapmayın aynı şeyi bebekte etkileniyor . Bugün sonuç çıktı şükür temiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İnşallah sizinkide temiz çıkar 🙏🏻🙏🏻Benim ense kalınlığı 1,3 cm çıkmıştı ama yaşım 35 olduğu için stres yapmıştım . Rabbim hepimizin sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin bebeklerimizi inşallah 🙏🏻
Happylif3 Senazumra Canım %99 down sendromlı denilipte sapasağkam doğan nice çocuklar var. Takılma. Bu bir sınav. Rabbine sığın. Kimseyede sorup kafanı bulandırma
Yalnizanne97 Canım hiç stres yapma ben ilk gittim 3,5tu 1 hafta sonra 1,5 oldu doktorda şaşırdı ikili test sonucumda temiz çıktı. Hiç kendini strese sokup üzülme
Senazumra Yalnizanne97 ay insallah ya ne bilim ister istemez kafaya takiyorum biseyi yoktur insallah diyorum