Zeynohebun Benim Doğumum doktorumun tahminine güre bi gün sonra ama BN diyarbakır doğum hastanesinde yapacam ilk Doğumum ve kimse onermediği için çok korkuyorum herkes özeleri öneriyor neden🙄🤦🏻🤷🏻😕😕
H-melek Zeynohebun öncelikle herkesin tavsiyesi değil de o hastanede Doğum yapanların tavsiyelerini dikkate almanızı öneririm. Her Özel hastane iyidir ve her devlet hastanesi kötüdür diye bir kaide Yok. O hastanede Doğum yapanların deneyimlerini sorarak karar verebilirsiniz
Ebrumihrimah Zeynohebun belki pandemiden dolayı önermiyor olabilirler Sağlıkla al kucağına evladını 🙏
oglum0603 Zeynohebun büyükşehirlerdeki devlet hastaneleri çok kalabalık oluyor o yüzden tercih etmiyorlar
Metehan_ve_annesi Zeynohebun ben de aksine çevremden devlet hastanelerinin daha iyi olduğunu duyuyorum. doktorları ebeleri daha tecrübeli olduğu için
Zeynohebun Etrafımdaki herkes orda yaptı. özelde tüm konturolerimi yaptım bu güne kadar Doğumum da devlete olacak
0101sevo Zeynohebun maddi durumunuz el veriyorsa tabi özelde dogum yapmanızı tavsiye ederim çünkü devlette yapan arkadaşlarım ne odalardan ne davranışlardan memnun değil durumunuz varsa özele gidin 9 ay boyunca kim takip ediyorsa dogumu onun yapması çok sağlıklı devlette seçme şansınız yok kim varsa o giriyormuş.
Mom6 Zeynohebun Ben devlete daha çok güveniyorum doktorlar çok hasta vaka görüyor tecrübeleri daha fazla oluyor bütün testlerimi devlette yaptırdım sadece oda konforu olarak tek kalmak istediğim için doğumu özelde yapacağım inşallah
Bsraao Zeynohebun benim kötü bı anım var bebeğin kalp atışı yok dedi hemen özele kendi doktoruma gittim ve çok şükür kalp atışı var dedi herşey yolundaydı .
Ebrumihrimah Zeynohebun eşimin arkadaşı da doğum Hastanesi’nde doğum yapmıştı ama hiç memnun değildi odalar kalabalık kişiye özel değil diye aklıma geldi soylim dedim
Kardelen_nm Zeynohebun ben doğumumu devlette yaptım ve özel gibi ilgi gördüm çok iyiydi develtte iyi ebeye denk gelmeyenler önermiyor sadece şans yani
bebeklerim2 Zeynohebun ilk doğumu mu devlette yaptım şimdi ikinciyide devllette yapıcam tecrube acısından daha iyiler ve donanım da tabi
yusralina68 Zeynohebun ben devlette yaptım ilk doğumumu o zamanlar imkanım olsaydı özelde yapardım bana göre iyi değil devlet hastanesi şimdi 2.ye hamileyim insaAllah özelde yaparım