yesim-1 Nasıl gidiyor bayanlar hamilelik 🤰🏼 cinsiyeti öğrenenler oldu mu😍 ben 10 gün sonra öğreneceğim çok heyecanlıyım ♥️
Duygus97 yesim-1 14+3 üm kızım olacak Allah izin verirse. Bu aralar kasık ağrılarım var sizlerinde var mıydı acaba korkutuyor bu ağrılar beni
Haticeyuce31 yesim-1 bende şubatın ilk haftası gidicem insallah cinsiyet için ikilide erkeğe benziyor dedi ama.kordonda olabilir dedi bu 2. Gebeligim heyecanla tekmelerin bekliyorum 😍😍
AybukeA Ben öğrendiiiim erkek dedi doktorum ama net değil tabiki :) bol iştahlı geçiyor, sizin nasil 🥰