Bende çok korkuyordum başlarda sonra kuzenim doğum yaptı bi kaç ay önce epiduralsiz onla konuşunca korkularım azaldı biraz.
Ayrıca kendi kendime sürekli telkinde bulunuyorum. Çok kolay olacak herşey çok hızlı ve olması gerektiği gibi olacak diye.
Birde şöyle düşünüyorum yıllardan beri her kadın bugüne kadar nasıl yapmış başarmış yani sonuçta vücudumuz bunu biliyor nasıl yapacağını. Allah ona göre yaratmış bebekte biliyor içgüdüsel doğum zaten her şey kendiliğinden gelişiyor. İşte sakin olup korkmazsak kolay olacağını düşünüyorum 😅 inşallah