Aylinnnnnnn Merhaba beta hcg kaçken keseyi gördünüz acaba benimki 1326 daha görmedim çok endişelendim lütfen cevaplarsanız çok sevinirim ❤
BegumIscanTunc Aylinnnnnnn betam 4807 iken 5+2 de keseyi ve bebek olusumunu gördük zaten sonra beta istemedi doktor 6+3 te ise bebeği ve kalp atışını duyduk
Ecemp1610 Aylinnnnnnn 5+6da 6000 küsürlerde beta değeriyle gördüm çok erken daha ama üç dört güne gözükür 6+6da da kalbini dinledik darısı başına 💓
Denizmavisi22 6 haftalıkken keseyi gördük bizde ama bebeği göremedik 2 hafta sonra tekrar çağırdı doktor ama çok korkuyorum inş bebeğimi de görürüm gittiğimde 🙏
mucizem09_ Denizmavisi22 kuzu ultrason fark ediyor ben persembe universiteye gitt8m orda goremedi hatta bos gebelik dedi bugun icime sinmedi ozele gittim orda gordum ama nefesimi tutuyordum alip verdikce bbebek gidiyordu doktor kalp atidi aldi ama ben duymadim
mucizem09_ mucizem09_ ama kac haftalik oldugun bagli zaten 5 ustuyse kese gorursun 6 7 8 haftalarda kalbini duyarsin zaten bazen gec dollenme olabiliyor
Cigdem175 Aylinnnnnnn beta hcg değerine göre değil kaç haftalık olduğuna göre değişir o. Son adet tarihinden itibaren hafta +1 gün sayısına ulaşabilirsin.ben 5+5 De gördüm.
Aylinnnnnnn Hepinize çok teşekkür ederim güzel cevaplarınız anlatımlarınz için gördüm keseyi çok şükür 5+6 da birazcık küçüktü ama şükür ❤