Damlaltinay Kızlar göbeğime sıcak su döktüm su topladı biraz, 18 haftalık hamileyim. Korktum. Doktora gitmeme gerek var mı sizce ?
Haziranannesi92 Damlaltinay bende iki hafta önce ütü buharı ile yaktım. Yani su falan toplamamıştı ama bayagı acımıştı. Doktorum karın duvarı yağlar kadlar plesenta ve amniyon sıvısı ile bebeğe kolay koley erişemeyecegini söyledi ama sizin su toplama durumu varmış bi danışın isterseniz. Dışarıdan aldığımız darbeler ve ısı değişimler ile kolay kolay etkilenmezmiş bebekler . Karın içersindeki sıcaklıkları 37 derecede sabit olurmuş hep.
H-melek Damlaltinay bebeğe birşey olmaz ama sizin canınız yanar doktor söylemeden krem de süremezsiniz o nedenle bi hastaneye gözükseniz iyi olur
haziranin25i Damlaltinay bende çay dökmüştüm bepanthen sürdüm bir şey olmadı 🤗 çok geçmiş olsun kuzum
Haziranannesi92 Haziranannesi92 çok geçmiş olsun. Doktora sormadan sürmeyin krem en iyi doktora sormak. Ama bebiş o kadar kolay etkilenmez herşeyden canınızı sıkmayın :)
minisinannesiiii Damlaltinay bi bilgim yok ama çok üzüldüm gerçekten insallah bisey yoktur Allahm korusun bütün bebisleri 🤲❤
Damlaltinay haziranin25i sağol Canım silvamed sürdüm bende sonra korktum aklım başıma gelince sordum doktoruma sıkıntı olmaz dedi