Hashasinannesi00 Arkadaşlar çok acil bilgisi olan yazsın çok kötüyüm 215 çıkmıştı beta daha sonra 2 gün sonra olcturdum 443 cıktı Doktor değerim düşük dedi dış gebelik olabilir dedi pazartesi günü belli olacakmis nolur bana yardım edin ne demek bunlar
Gamzeakd Hashasinannesi00 bence normal iki kat artmış zaten 2 günde bir hafta beta da takşp edin bence 🌺
Zinnetalagoz Hashasinannesi00 2 gün sonra iki kat artış gayet normal diye demişti doktorum adetinizden kaç gün geçti
Egeasigi Hashasinannesi00 2 günde 2 kat artması gerekir zaten endişelenme Pazartesi tekrar sağlık ocağında kan ver sonucunu al doktora git