Guler30 bu ne ki diyeceğiniz günler gelecek elbet 😀 inşallah sağlıkla güzel bi hamilelik geçirip gelirsiniz taa 30 küsürlü haftalara o zaman mide yanması da eşlik ettii mi o ağrıya offf derim 🙁 inşallah olmaz sizde , kabızlığa dikkat edin, ıkınmayın. Tam 9. Haftada benim de olmuştu 1,5 hafta sürdü doktorunuza danışın fitil ya da şurup veriyor. Bunun yanında sizde sabahları aç karnına suyla birlikte kayısı yiyin, eğer akşamdan kayısıyı suya koyup sabah suyunu içip bide kayısıyı yersezni süper olur, inşallah geçer en kısa zamanda, hamilelik boyunca kabız olmamaya dikkat edin..