Ayse-38 Kızlar dualarıniza ihtiyacım var. Yatışım yapıldı pazartesiye kadar hastanedeyim. Gerekirse serklaj olabilirmiş. Rahim agzi uzunluğu 14 mm cıktı hunilesmede olmus biraz 😭😭 daha cok küçük bebegim dua edin erken dogum olmasın
Rojbinizgi35 Allah yardımcın olsun canm rabbim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin moralini yüksek tut bol bol salavat getir rabbim acısını göstermesin yavrunun 🤲🤲🤲😔
Aryam-15-15 Ayse-38 korkma cnm oyle olup 36 lari goren var ins bisey olmaz Allahın izinle doktorun ne diyor
_Mother_ Ayse-38 kıyamam ya aynı haftadayız canım benim bol bol dinlen dua et kendine inşallah sağlıkla zamanında alırsın bebeğini kucağına 😘
mucizemm01 Ayse-38 geçmiş olsun canım insallah bişey olmaz , kayseridemisin hangi hastameye yattın ? bide rahim agzınuzunlıgunu nasıl tespit ettiler ? bir sikayetin mi varsı yoksa öylesine kontrol ederken teaadüfen mi ögrendiker
Ayse-38 mucizemm01 saol canm. Suan vanda hastanedeym. Normalde agri patnosta yasiyrm esim hemsire orda. Zaten 10 gundur takip ediliyodu rahim ağzı uzunluğu bugun oglen kontrlde baya kisalmis acil gönderdi doktorum geldik
Ayse-38 Aryam-15-15 muayene eden kadin dogumcuydu. Pazartesi gunu perinatologlar gelcekmis bakilip karar verilcek
mavikelebek_ Ayse-38 cnm geçmiş olsun serklaj olsa iyi olur şuan 34 haftalık hamileyim sadece serklaj tutuyor bebeğimi
Suzii-90 Ayse-38 canim korkma dikiş atilacakmis bak önlemi alınıyor burda dikiş tutup 30 lu haftaları gören arkadaşlarımız oldu biliyosun insallah güzel gecer canim Rabbım bebeğini sana bağışlasın
Ayse-38 Suzii-90 amon canm insaallah Allah razi olsun. Pazartesiye kadar takip edilcek pazartesi perinatologlar karar vercekmis dikis olup olmicana. Ilk gebelikte olmaz dedi doktor ama bayada rskli suan heralde yapilir
Suzii-90 Ayse-38 yapılsa iyi olur canim sende biraz ısrarcı ol bence hunilesmede var diyorsun çünkü insallah hayirlisi olur