elifmeva9 hamileliğim en basından beri yaşıyorum hala da gecmedı hatta biraz fazla hareket edeyim daha cok oluyo beyaz bazen seffaf bazen su gıbı doktorum sorun yok dedı kımi kadınlarda oluyo mus ben ne bez ne peçete kullanmıyorum sadece sık sık. İç çamaşırımı değiştiriyorum mümkünse pamuklu olsun kı ben ayaklarıma da cok dikkat ederim o genel bir sey korkma enfeksiyon olsa idrar da yanma olurdu yada rengı6 yeşile dönüyor mus