Merhaba sevgili anneler 40. Haftama gelmek üzereyim hiçbir şekilde ne nişan ne su ne sanci belirti yok. İlk oğlumda nişan geldi sonra kendi sancılarim gelmişti 39 da. Geçen hafta drda idim suyum azalmış ti ama bebeğe yetecek kadar var dedi. Doğuma kadar da Dr a gitmek istemiyorum açıkçası. 2. Doğumunda böyle olan var mı gün geçipte suni verilmesinden korkuyorum açıkçası tecrübeli anneler neredesiniz 👀